Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Sprzątanie, Opieka, Pomoc Domowa » Opiekunka

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość Wielka Brytania

Opis:

Klient Prowork.PL, brytyjski pracodawca posiadający 3 domy opieki w Anglii zatrudni pogodnych i chcących pomagać innym Opiekunów do pracy z osobami starszymi w domu opieki w Oxted / hrabstwo Surrey. Dom opieki sprawuje opiekę nad 43 pacjentami. Jeśli szukasz zmian i chcesz podjąć stabilną pracę w Anglii w przyjaznym i profesjonalnym środowisku – już dziś przyślij swoje cv w j. angielskim i zarejestruj się na www.prowork.pl. Praca od października 2016! Opiekun Medyczny UK / Oxted / 7.50 funtów brutto godz. / październik Nr oferty: 7724/Prowork.pl Wymagania: znajomość języka angielskiego wymagane referencje od poprzednich pracodawców Rozmowa kwalifikacyjna z pracodawcą brytyjskim telefonicznie/skype Obowiązki: Brytyjski pracodawca, klient Prowork.PL , zatrudni personel ze znajomością angielskiego do opieki nad osobami w domu w opieki w Oxted / hrabstwo Surrey. Pracodawca oferuje szkolenia NVQ, zamieszkanie w pobliżu domu opieki i przede wszystkim pracę w stabilnej firmie dającej możliwości rozwoju.  Oferujemy: Okres pracy: minimum 1 rok Wynagrodzenie: 7.50 funtów /godz. brutto Zamieszkanie: zapewnione Praca stała - etat (36 godz. / tyg.). Możliwość pracy w nadgodzinach. Kontrakt dla opiekunów podpisywany bezpośrednio z pracodawcą brytyjskim. Ponadto inne oferty pracy w branży opieka medyczna na terenie całej Anglii jako opiekun osoby starszej, support worker/opiekun osoby niepełnosprawnej (z prawem jazdy). Oferty dla kandydatów w Polsce jak i mieszkających na terenie UK. Kontakt: W przypadku zainteresowania niniejszą ofertą prosimy o pilne przysłanie cv w języku angielskim na adres: recruitment@prowork.pl tel.022 828 31 34; 501 182 708, kontakt: Anna Cebula. Po otrzymaniu cv kontaktujemy się z kandydatami telefonicznie. Ogłoszenie pochodzi z serwisu Prowork.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...