Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Sprzedaż, Przedstawicielstwo » Sprzedaż, Przedstawicielstwo - inne

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Przedstawiciel Techniczno – Handlowy (k/m) Nr ref.: /JOBS.pl Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów. Obecnie dla naszego Klienta z prestiżowej międzynarodowej firmy teleinformatycznej, wyróżnionej w corocznym plebiscycie jako najlepszy pracodawca roku, poszukujemy kandydatów na stanowisko:  Przedstawiciel Techniczno – Handlowy (k/m)   Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie bieżących relacji z Klientami. Prowadzenie spotkań handlowych, udział w seminariach oraz szkoleniach. Organizacja wydarzeń technicznych oraz szkoleń dla klientów. Udział w Targach branżowych. Doradztwo dla Klientów dotyczące oferty, produktór, rozwiązań technicznych. Prowadzenie dokumentacji i raportowanie wykonanych działań.   Oczekiwania od kandydata: Wykształcenie wyższego związanego z elektroniką, automatyką, elektrotechniką lub pokrewnymi. Co najmniej dwa lata doswiadczenia na podobnym satnowisku. Dobrej znajomości języka angielskiego. Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji. Znajomość rynku podzespołów elektronicznych. Umiejętność obsługi komputera (Windows, MS Office). Entuzjazm, zaangażowanie, inicjatywa, zorientowanie na cele, realizacja powierzonych planów sprzedażowych. Wysokie kompetencje komunikacyjne. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Mobilność i gotowość do wyjazdów służbowych. Prawo jazdy. Obsługa rejonu  Polska południowo – wschodnia - Kraków , Żywiec, Rzeszów, Nowy Sącz, Sanok.   Oferujemy: Pracę w międzynarodowej firmie, uznanego producenta elementów elektronicznych. Praca home office i w terenie. Pakiet szkoleń produktowych oraz sprzedażowych. Możliwość rozwoju swoich umiejętności. Samochód slużbowy. Telefon, laptop. WYMAGANIA Minimum 2 lata doświadczenia w koordynacji i zarządzaniu przynajmniej jednym z wymienionych procesów Praktyczna znajomość zagadnień ITIL v3 Biegła znajomość języka angielskiego - współpraca z zespołami w Europie i/lub USA Szeroka znajomość technicznych czynników wpływających na jakość procesów – sieci, serwery, systemy operacyjne, procedury i narzędzia service desk Wysokie zdolności interpersonalne, umiejętność współpracy na wielu poziomach organizacji włączając Partnerów Biznesowych i Klientów Umiejętność priorytetyzacji, wielozadaniowość, koncentracja na szczegółach, świetna organizacja pracy Posiadanie certyfikatu ITIL będzie atutem KORZYŚCI Atrakcyjne warunki wynagrodzenia; Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych, Liczne certyfikowane szkolenia Prywatna opieka medyczna Ubezpieczenie na życie Karta Multisport Bezpłatne szkolenia językowe Rozwijająca praca w nowoczesnej organizacji, lidera swojej branży Jasna ścieżka kariery Dostęp do najnowszych technologii i gadżetów Opcjonalnie możliwość pracy częściowo zdalnej lub pakiet relokacyjny Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...