Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Specjalista ds. administracji

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista ds. Zobowiązań z j. francuskim Nr ref.: /JOBS.pl Dla nowego SSC z Łodzi poszukujemy kandydatów ze znajomością języka francuskiego na stanowisko Specjalisty ds. Zobowiązań. Zakres obowiązków: księgowanie faktur w systemie SAP oraz weryfikowanie poprawności danych na fakturach. procesowanie dokumentów dotyczących wydatków pracowniczych w systemie SAP, weryfikacja i zatwierdzanie wydatków związanych z podróżami służbowymi, udzielanie odpowiedzi na zapytania pracowników dotyczące służbowych kart VISA. telefoniczny oraz e-mailowy kontakt z dostawcami oraz udzielanie odpowiedzi na ich zapytania. udział w zamknięciu miesiąca i roku po stronie zobowiązań. aktualizacja danych dotyczących dostawców w systemie SAP. WYMAGANIA 1-3 lata doświadczenia w obszarze księgowości w międzynarodowej firmie. bardzo dobra znajomość języka francuskiego. bardzo dobra znajomość języka angielskiego. doświadczenie w pracy z systemem SAP. wykształcenie wyższe. dobre umiejętności analityczne i interpersonalne. KORZYŚCI możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji. możliwość wzięcia udziału w migracji procesów. przyjazna atmosfera w miejscu pracy. pakiet benefitów. atrakcyjne wynagrodzenie. Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Sprzątanie Wspólnot Mieszkaniowych
Przyjmiemy do pracy panie do sprzątania klatek schodowych oraz terenów zewnętrznych( głównie chodników i dojść do klatek.) Praca od pon do pt od 6.00 do 12.00. Na terenie Gdańsk Siedlce,...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...