Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Specjalista ds. administracji

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

SPECJALISTA DS. REKLAMACJI Nr ref.: /JOBS.pl Twoje zadania: Opracowywanie reklamacji Terminowa rejestracja zgłoszenia w systemie Potwierdzenie wpływu reklamacji Kompletowanie dokumentacji oraz opiniowanie z ustaleniem rozwiązania reklamacji Serwis telefoniczny oraz korespondencja dotycząca przebiegu reklamacji Opracowywanie raportów, statystyk reklamacyjnych Współpraca z serwisami naprawczymi   Twoje kwalifikacje: Bardzo dobra znajomość  j. niemieckiego, Dobra znajomość  pakietu MS Office, Zaangażowanie w wykonywaną pracę, Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne. Oferujemy w zamian: Stałą i stabilną pracę w ramach umowy o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie Dodatkową opiekę medyczną Dodatkowe świadczenia z funduszu socjalnego Możliwość nauki i rozwoju Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym zespole Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikacje prosimy przesyłać za pośrednictwem formularza "Aplikuj teraz" Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...