Powrót do wyników wyszukiwania Dodane 24 czerwca 2020

Specjalista ds. ofertowania - Oferta z Jobs.pl

Administracja biurowa » Specjalista ds. administracji

  • Województwozagranica
  • Miejscowośćinne
  • AdresPolska
Dodaj do:

Opis:

Jobs.pl

Specjalista ds. ofertowania

Nr ref.: /JOBS.pl

  • Oferujemy:

    • Umowę o pracę na pełny etat
    • Stałe godziny pracy (7.00-15.00)
    • Wynagrodzenie dopasowane do Twoich umiejętności i doświadczenia
    • Możliwość rozwoju i awansu wewnątrz struktury firmy
    • Przyjazną atmosferę w pracy w zgranym i dynamicznym zespole
    • Dostęp do bogatego pakietu benefitów: prywatnej opieki zdrowotnej (Medicover), Multisport, ubezpieczenia grupowego PZU, atrakcyjnych zniżek w wielu miejscach: szkołach językowych, centrach rozrywki, punktach gastronomicznych (za pośrednictwem platformy MyBenefit

    Wymagania:

    • Doświadczenia w zakresie przygotowywania ofert handlowych
    • Dobra znajomość języka angielskiego (B2) i/lub hiszpańskiego (B1-B2)
    • Znajomość MS Office (przede wszystkim Word, Excel, Power Point)
    • Umiejętność redagowania tekstów promocyjnych, PR-owych
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
    • Mile widziani absolwenci kierunków technicznych i ekonomicznych
    • Silna motywacja wewnętrzna i chęć rozwoju
    • Doskonałe umiejętności zarządzania czasem i umiejętności organizacyjne
    • Łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole
    • Kreatywność i elokwencja w komunikacji mailowej

    Zadania:

    • Sporządzanie ofert handlowych
    • Sporządzanie kalkulacji/ wyceny ofertowej (arkusze Excel)
    • Weryfikacja ofert pod kątem technicznym, prawnym i ekonomicznym
    • Aktywne monitorowanie rynku przetargów, zapytań ofertowych oraz zamówień publicznych
    • Okazjonalna obsługa postępowań przetargowych w zakresie usług dla budownictwa zgodnie z obowiązującym prawem zamówień publicznych
    • Analiza ofert konkurencji i rynku
    • Utrzymanie relacji i współpracy z dotychczasowymi klientami oraz nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami
    • Raportowanie i sporządzania statystyk na potrzeby analiz sprzedażowych firmy
    • Organizowanie i przeprowadzanie prezentacji produktów i urządzeń zawartych w ofercie dla klientów
    • Udział w spotkaniach biznesowych i negocjacjach
    • Rozwiązywanie bieżących spraw administracyjnych i handlowych
    • Przygotowanie dokumentacji technicznej do UDT, zgodnie z procedurami obowiązującymi w firmie i stanowiącymi załączniki do umów
    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Kontakt:


Aplikuj teraz

Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl.


najnowsze ogłoszenia w tej kategorii

Proszę czekać - ładowanie treści...