Powrót do wyników wyszukiwania Dodane 28 listopada 2016

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim - Oferta z Jobs.pl

Administracja biurowa » Specjalista ds. administracji

  • Województwozagranica
  • Miejscowośćinne
  • AdresPolska
Dodaj do:

Opis:

Jobs.pl

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Nr ref.: /JOBS.pl

  • Czego od Ciebie wymagamy?

    • bardzo dobrego posługiwania się językiem niemieckim (warunek konieczny)
    • min. wykształcenia średniego
    • komunikatywnej znajomości języka angielskiego (nie jest to warunek konieczny)
  • Na czym polega praca?

    • na telefonicznej oraz komputerowej, posprzedażowej obsłudze klienta niemieckojęzycznego tj. wsparciu przy obsłudze platform internetowych, odpowiedzi na telefoniczne, mailowe (oraz chat) zapytania klienta poprzez ich odpowiednie ukierunkowanie w procesie
    • codzienna praca z bazą danych, rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu
  • Oddział w Katowicach, oficjalnie otwarty w styczniu 2015 roku jest dedykowanym centrum obsługi klienta niemieckojęzycznego.

  • Z miesiąca na miesiąc zatrudniamy coraz więcej ludzi gotowych na nowe wyzwania, nasze projekty rozwijają się, a plany wzrostu są coraz większe.
  •  

  • Po poznaniu projektu możesz wziąć udział w rekrutacji wewnętrznej na wyższe stanowiska. Najczęściej prowadzimy rekrutację na stanowiska Supervisora/Teamleadera oraz Asystenta ds. jakości (Quality Assistant).

  •  

  • Jeżeli chcesz pracować w firmie, która rozwija się razem z Tobą, aplikuj do nas! 

  • Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Kontakt:


Aplikuj teraz

Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl.


najnowsze ogłoszenia w tej kategorii

Proszę czekać - ładowanie treści...