Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Specjalista ds. administracji

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista ds. Obsługi Klienta Nr ref.: /JOBS.pl Zakres obowiązków:   Kontakt telefoniczny i e-mailowy z Klientami firmy(krajowymi i zagranicznymi) - przyjmowanie i rozliczanie zamówień, informowanie Klientów o wynikach zleceń Aktywna współpraca z Koordynatorami w celu stałego podnoszenia jakości procesu obsługi Klientów oraz koordynacji bieżących spraw Obsługa biura Wsparcie organizacji w procesie zamykania okresów sprawozdawczych Wymagania:   Biegła znajomość j. niemieckiego Znajomość j. angielskiego na minimum komunikatywnym poziomie Wysoka kultura komunikacji z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym Dobra znajomość obsługi komputera (szczególnie programy pakietu MSOffice) i urządzeń biurowych Minimum średnie wykształcenie Samodzielność, odpowiedzialność, wysoka komunikatywność Dokładność, skrupulatność i terminowość Silna motywacja i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań Mile widziane doświadczenie związane z prowadzeniem biura, telefoniczną obsługą Klientów krajowych i zagranicznych Oferta:   Umowa o pracę Atrakcyjne warunki wynagrodzenia Praca w młodym i dynamicznym zespole nastawionym na osiągnięcia i rozwój Międzynarodowe środowisko pracy Możliwość rozwijania swoich umiejętności i pomoc ze strony firmy w zdobywaniu nowych Osoby zainteresowane i spełniające wymagania prosimy o przesłanie aplikacji (CV + list motywacyjny) korzystając z przycisku "Aplikuj teraz" (w temacie wiadomości koniecznie należy podać numer referencyjny ogłoszenia: Customer Service Specialist Częstochowa) Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Asystent przedstawiciela
Invest Finance jest firmą działającą w sektorze pożyczek krótkoterminowych. Wraz z rozwojem firmy poszukujemy do pracy asystenta dla przedstawiciela na region Trójmiasto i okolice. Do zadań...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...