Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Specjalista ds. administracji

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Regionalny Koordynator Aktywacji Konsumenckich Nr ref.: /JOBS.pl Zadania: Aktywny udział w rozwoju aktywności konsumenckich w powierzonym rejonie, Wdrażanie i realizacja strategii marketingowej, Motywowanie i wspieranie podległego zespołu, Nadzór nad realizacją wyznaczonych celów, Rekrutacja i szkolenie kandydatów na Supervisorów podległych zespołów, Kontrola parametrów marketingowych według obowiązujących kryteriów. Wymagania: Wykształcenie minimum średnie, Doświadczenie w branży FMCG, Minimum 3-letniego doświadczenia na stanowisku: Supervisor lub podobnym, Doświadczenie na stanowiskach związanych z aktywacją konsumencką w dziale sprzedaży i/lub marketingu, Doświadczenie w zarządzaniu grupą osób, Gotowość do pracy w systemie wtorek-sobota, Mobilność, Prawo jazdy kat. B (doświadczenie w prowadzeniu samochodu), Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Open Office oraz MS Office, Rozwinięte zdolności interpersonalne, Przedsiębiorczość i dobra organizacja pracy, Komunikatywność i zaangażowanie, Umiejętność planowania. Oferujemy: Zatrudnienie przez Adecco Consulting w oparciu o umowę o pracę kodeksową i oddelegowanie do Klienta, Pracę pełną wyzwań i możliwości w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, w dynamicznej branży, Niezbędne narzędzia do pracy - laptop, telefon, samochód służbowy, Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa i Adecco+ Club, Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...