Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Specjalista ds. administracji

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Office Coordinator Nr ref.: /JOBS.pl Nasz klient - Centrum Usług Wspólnych zlokalizowane w Poznaniu, ze względu na dynamiczny rozwój poszukuje osoby na stanowisko Office Coordinator. Twój zakres obowiązków będzie związany z koordynacją pracy biura, współpracą z klientami, organizowaniem eventów i konferencji. Do Twoich obowiązków będą należały prace administracyjne oraz praca z bazami danych. Idealny kandydat będzie posiadał doświadczenie w pracy biurowej i koordynowaniu biura, znał program Excel na zaawansowanym poziomie i posiadał min. tytuł licencjata. Na tym stanowisku niezbędna będzie znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1. Doświadczenie w międzynarodowym środowisku pracy będzie dodatkowym atutem. W zamian otrzymasz szansę na rozwój kariery i pracę w międzynarodowym środowisku, a także atrakcyjne wynagrodzenie i szeroki pakiet benefitów oraz szkoleń. Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...