Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Specjalista ds. administracji

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Office Assistant Nr ref.: /JOBS.pl Firma Grafton Recruitment to renomowana, międzynarodowa firma zajmująca się kompleksowo usługami z zakresu doradztwa personalnego dla partnerów biznesowych w Europie i na świecie. Firma została założona w 1982 roku. Aktualnie do naszego krakowskiego zespołu poszukujemy osoby zainteresowanej rozwojem w branży doradztwa personalnego na stanowisku Office Assistant. Co powinieneś wiedzieć aplikując do nas: Jesteśmy firmą inspirowaną przez innowacje - w Grafton Recruitment innowacje wchodzą w krew. Wprowadzamy je w każdym działaniu. Pracujemy razem - codziennie dzielimy się wiedzą, pomysłami i pracą. Dążymy do doskonałości - konsekwentnie doskonalimy nasze umiejętności by jeszcze lepiej współpracować z naszymi klientami, kandydatami i kolegami. Dążymy do wysokiej jakości w każdym działaniu. Jesteśmy mocnym zespołem ze zróżnicowanymi umiejętnościami. Szanujemy indywidualność. Każdy z nas jest częścią firmy. Razem pracujemy na sukces i cieszymy się nim. Jesteśmy pasjonatami i chętnie się uczymy. Jesteśmy mądrzy, zabawni, troskliwi i skoncentrowani na działaniu. Tworzymy Grafton Recruitment i kochamy to co robimy! Jeżeli nasze wartości są spójne z Twoimi zapraszamy do zapoznania się z profilem poszukiwanego kandydata. Do głównych obowiązków Office Assistant'a będzie należało: wsparcie Managera oddziału oraz Konsultantów w codziennych obowiązkach koordynacja działań biura: obsługa centrali telefonicznej, zarządzanie obiegiem korespondencji listownej i elektronicznej, dbanie o płynny przepływ informacji redagowanie oraz zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych na portalach internetowych administracja pracowników tymczasowych pomoc Konsultantom w wyszukiwaniu kandydatów (m.in. direct search) współpraca z biurami karier, portalami internetowymi oraz uczelniami kontakt z kontrahentami i dostawcami WYMAGANIA doświadczenie na podobnym stanowisku lub w pracy administracyjno - biurowej (doświadczenie w agencji rekrutacyjnej będzie mile widziane) bardzo dobra znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny wykształcenie wyższe wysoka kultura osobista doskonale rozwinięte zdolności interpersonalne umiejętność pracy pod presją czasu umiejętność pracy w zespole sumienność, dokładność, terminowość zainteresowanie rozwojem w obszarze rekrutacji KORZYŚCI praca na samodzielnym stanowisku w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku możliwość rozwoju w ramach firmy zdobycie doświadczenia w obszarze rekrutacji praca w młodym i ambitnym zespole prywatna opieka medyczna, karta Multisport szkolenia Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Przedstawiciel
Invest Finance jest firmą działającą w sektorze pożyczek krótkoterminowych. Wraz z rozwojem firmy poszukujemy do pracy przedstawiciela na region Trójmiasto i okolice. Do zadań kandydata...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...