Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Specjalista ds. administracji

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Koordynator ds. kontaktów z klientem zagranicznym Nr ref.: /JOBS.pl GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU: - Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami i pracownikami firmy. - Kompletowanie dokumentów  - Stała współpraca z partnerami niemieckimi zgłaszającymi potrzeby rekrutacyjne. WYMAGANIA: - Znajomość języka niemieckiego w stopniu DOBRYM - WARUNEK KONIECZNY - Obsługa komputera - Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe - Komunikatywność oraz umiejętność pracy zespołowej - Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku OFERUJEMY: - Stanowisko pełne wyzwań o dużej samodzielności w dynamicznie rozwijającej się firmie. - Zatrudnienie na pełny etat - umowa o praę (3 miesięczny okres próbny na umowę zlecenie) - Pakiet szkoleń - Miesięczne wynagrodzenie stałe 2500 netto + premia   KONTAKT: Prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV+zdjęcie tel: 570 718 736    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...