Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Specjalista ds. administracji

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Automation Project Coordinator Nr ref.: /JOBS.pl   Position purpose   If you:   Want to take a part in automation projects Are interested in Project Management and IT Are not afraid of challenges Have at least 2 years of experience working in project environment Would like to work with new technologies in an international team of IT specialists Have a “can do” approach towards your tasks Are self – reliant when working on tasks assigned to you and resolving issues   Job description   Support global project team in development of Automation Solutions Create and maintain project tools such as: project schedules, communication plans, risk logs, risk mitigation plans, reports. Ensure that personal and team goals are met according to agreed schedule Manage internal project communication Cooperate with project teams and clients in order to deliver products relevant to scope on time Propose and implement new ideas and solutions Prioritize project team’s tasks when necessary Cooperate with top technology companies, like Google, Microsoft, IBM and Amazon   Requirements   Project managed environment experience: at least 2 years Very good command of English both written and verbal is a must Programming experience will be an asset  Knowledge of Robotic Process Automation will be an asset Knowledge of Project Management tools as a must: risk logs, project schedules etc. Knowledge of Agile and/or Cascade project management methodologies as an asset Knowledge of Project Management software will be an asset   What we offer   You will work in multinational, stable company for c.a. 100 Blue Chip Clients - known, global brands, supported by 6000 professionals in 30 languages You will gain space to fulfill your ambitions and develop your career, opportunity to take part in transition projects. We operate according to Lean and Kaizen philosophy. You will choose your career path (experts or managers) – you will work among professionals (over 900). We will support you to gain knowledge (20 000 online trainings and in class) and get certified (e.g. ACCA, Prince2, PMP). You will have the opportunity to take part in coaching programs and develop your knowledge in experts communities. You will work in line with high, international work standards and you will have an opportunity to engage in CSR initiatives. You will be appreciated for your results and professionalism – based on clear rules of promotion. Our company applies a wide choice of perks (free private medical care for you and your family, additional life insurance). We help to keep right proportions between your work and private life (Business Parent Program) C.V Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Interested candidates are invited to apply online. Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Sprzątanie Wspólnot Mieszkaniowych
Przyjmiemy do pracy panie do sprzątania klatek schodowych oraz terenów zewnętrznych( głównie chodników i dojść do klatek.) Praca od pon do pt od 6.00 do 12.00. Na terenie Gdańsk Siedlce,...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...