Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Specjalista ds. administracji

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Asystentka administracyjna działu handlowego Nr ref.: /JOBS.pl Zadania: • Prace administracyjne w Dziale Sprzedaży, • Bieżąca obsługa oraz pomoc klientom w obsłudze realizowanych zamówień, • Wsparcie dyrektora handlowego w codziennych zadaniach, • Wsparcie handlowców w przygotowywaniu zestawień, ofert i innych działań, • Koordynacja obiegu dokumentów i faktur, • Sporządzanie raportów, zestawień oraz poszerzanie i aktualizowanie baz danych. Wymagania: • Roczne doświadczenie w pracy administracyjnej oraz w kontakcie z klientem - warunek konieczny, • Wykształcenie minimum średnie, wyższy mile widziane, • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz świetna organizacja pracy własnej, • Pro aktywność i asertywność, • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2), • Wysoka kultura osobista i godne reprezentowanie firmy, • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office. Oferujemy: • Stałe i stabilne zatrudnienie bezpośrednio u Klienta - umowa o pracę, • Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w firmie o pozycji lidera na rynku, • Szkolenia z zakresu pracy z klientem oraz szkolenia produktowe, • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, • Lokalizacja: Warszawa - Bielany. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...