Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Specjalista ds. administracji

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Asystent/-ka Dyrektorów (z biegłym j. angielskim) Nr ref.: /JOBS.pl Wymagania: • Wykształcenie wyższe - min. licencjat, • Biegła znajomość j. angielskiego (min. poziom C1), • Bardzo dobra obsługa MS Office (szczególnie Word, Power Point i Excel), • Doświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku - praca na kilku kalendarzach, • Wysoka kultura osobista i prezencja, • Umiejętność pracy pod presją czasu i organizacji pracy - praca na kilku kalendarzach, • Doświadczenie na stanowisku Asystentki Dyrektora / Zarządu nie jest wymagane. Do Twoich obowiązków należeć będzie: • Zarządzanie kalendarzami Dyrektorów danego Departamentu, • Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych, • Ustawianie videokonferenceji i rozmów konferencyjnych • Obsługa linii telefonicznej oraz poczty elektronicznej, • Rozliczanie wydatków, • Współpracy z księgowością przy sprawozdawczości związanej z czasem pracy, • Pomoc w organizacji spotkań firmowych zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych, • Godne reprezentowanie firmy. Oferujemy: • Pracę w międzynarodowym środowisku dla firmy z Wielkiej Czwórki - usługi konsultingowe, • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę kodeksową - stałe i stabilne zatrudnienie przez Adecco Consulting, • Atrakcyjne wynagrodzenie - uzależnione od doświadczenia i kompetencji, • Bogaty pakiet benefitów: ubezpieczenie medyczne dla pracownika i jego rodziny (w Polsce i za granicą), ubezpieczenie na życie, bardzo bogaty pakiet kafeteryjny dostępny w biurze, • Pracę na pełny etat, od poniedziałku do piątku (g. 9:00 - 17:30), • Pracę w biurowcu w dogodnej lokalizacji w Warszawie - okolice pl. Piłsudskiego Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Przedstawiciel
Invest Finance jest firmą działającą w sektorze pożyczek krótkoterminowych. Wraz z rozwojem firmy poszukujemy do pracy przedstawiciela na region Trójmiasto i okolice. Do zadań kandydata...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...