Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Specjalista ds. administracji

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Asystent/ka Dyrektora Generalnego Nr ref.: /JOBS.pl Opis stanowiska:   Kompleksowe wsparcie przełożonych w codziennych zadaniach. Przygotowywanie prezentacji biznesowych z wykorzystaniem Pakietu MS Office. Prowadzenie korespondencji w jęz. angielskim. Prowadzenie kasy gotówkowej firmy. Pełna obsługa administracyjna, zarządzanie korespondencją elektroniczną i papierową, zarządzanie komunikacją telefoniczną. Organizowanie konferencji, spotkań, wizyt na rynku, szkoleń oraz kompilowanie cyklicznych raportów i zestawień. Organizacja środków transportu, hoteli, restauracji i innych wymaganych elementów związanych ze spotkaniami i delegacjami biznesowymi. Przyjmowanie gości w siedzibie firmy zgodnie z przyjętymi procedurami. Koordynacja przebiegu i terminowości realizacji projektów inicjowanych przez Dyrektora Generalnego. Wsparcie w kontrolowaniu przebiegu prac naukowo- badawczych. Sporządzanie i administrowanie notatkami ze spotkań inicjowanych przez Dyrektora Generalnego oraz całą dokumentacją biurową Dyrektora Generalnego i prowadzonego sekretariatu. Realizacja innych zadań i obowiązków powierzonych przez bezpośredniego przełożonego. Wymagania:   3 letnie doświadczenie na stanowiskach: asystent/ka, sekretarz/rka, office manager. Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym. Dobra znajomość pakietu MS Office. Gotowość do wyjazdów służbowych. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Wysoka kultura osobista znajomość zasad etyki. Zaangażowanie w wykonywane zadania. Zaświadczenie o niekaralności.   Mile widziane:   Doświadczenie w tłumaczeniu dokumentów Prawo jazdy kat. B Umiejętność obsługi programu Publisher bądź innych programów graficznych Firma oferuje:   Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. Atrakcyjne wynagrodzenie. Pracę w stabilnej, prestiżowej firmie. Miłą atmosferę w pracy.   Informujemy, że spotkania z wybranymi kandydatami/kami będą organizowane w połowie sierpnia 2016 r. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: CV prosimy przesyłać poprzez "Aplikuj teraz" Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Przedstawiciel
Invest Finance jest firmą działającą w sektorze pożyczek krótkoterminowych. Wraz z rozwojem firmy poszukujemy do pracy przedstawiciela na region Trójmiasto i okolice. Do zadań kandydata...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...