Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Specjalista ds. administracji

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Asystent/ka ds. handlowych ze znajomością języka niemieckiego/czeskiego/rumuńskiego/węgierskiego lub słowackiego Nr ref.: /JOBS.pl Opis stanowiska: bieżąca obsługa klientów firmy, realizacja zamówień, współpraca z odbiorcami towarów, korespondencja handlowa, rejestracja operacji logistycznych i tworzenie dokumentów z tym związanych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Wymagania: wybrany język – bardzo dobra znajomość w mowie i piśmie, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, zdolności analityczne i bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista. Oferujemy: stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30, umowę o pracę, stałą pensję oraz motywacyjny system premiowy, pracę w biurze w młodym zespole. Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie CV Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Sprzątanie Wspólnot Mieszkaniowych
Przyjmiemy do pracy panie do sprzątania klatek schodowych oraz terenów zewnętrznych( głównie chodników i dojść do klatek.) Praca od pon do pt od 6.00 do 12.00. Na terenie Gdańsk Siedlce,...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...