Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Specjalista ds. administracji

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Asystent ds. obsługi klienta (m/k) Nr ref.: /JOBS.pl Miejsce pracy: Olkusz Nr ref.: OK/OLK/1016 Obowiązki: - wsparcie działu obsługi klienta przy wprowadzaniu zamówień do systemu. Wymagania: - komunikatywna znajomość języka angielskiego, - znajomość MS Excel, - doświadczenie w sprzedaży, - mile widziana znajomość systemu ERP. Oferujemy: - zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę, - wynagrodzenie 3500 zł brutto/miesiąc, - zatrudnienie na okres 3 miesięcy, - oferta dotyczy pracy tymczasowej. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą formularza internetowego. Agencja Pracy Tymczasowej Trenkwalder Benefit Sp. z o.o. (nr cert. 136) www.trenkwalder.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Przedstawiciel
Invest Finance jest firmą działającą w sektorze pożyczek krótkoterminowych. Wraz z rozwojem firmy poszukujemy do pracy przedstawiciela na region Trójmiasto i okolice. Do zadań kandydata...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...