Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Specjalista ds. administracji

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Asystent/Asystentka - Pracownik działu administracyjnego Nr ref.: /JOBS.pl Opis stanowiska: - nadzór nad obiegiem dokumentów - wstępna weryfikacja dokumentów księgowych - kierowanie ruchem interesantów, klientów - organizowanie spotkań, konferencji (koordynowanie przyjazdu zagranicznych gości) - wsparcie kierowników poszczególnych działów w codziennych obowiązkach Wymagania; - znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku - warunek konieczny - wykształcenie wyższe - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - bardzo dobra organizacji pracy, elastyczność w działaniu - wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne Oferujemy: - zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - umowę o pracę - możliwość podnoszenia własnych kwalifikacji - pakiet benefitów w ramach programu Manpower Premium (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, platforma e-learningowa, program rabatowy) Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Poszukujemy Videomodelek!
Gwarantujemy atrakcyjne wynagrodzenie, profesjonalne podejście do pracy, sympatyczną atmosferę, uczciwe i przejrzyste stawki rozliczeniowe. Codziennie aktualizowane wyniki pracy, tak abyś na...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...