Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Specjalista ds. administracji

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Asystent administracyjny działu sprzedaży Nr ref.: /JOBS.pl Zadania: Analityczne wsparcie działu sprzedaży w bieżących obowiązkach, Sporządzanie raportów i zestawień ze sprzedaży, Aktualizacja zamówień w sklepie internetowym, Przygotowywanie zestawień ze sprzedaży internetowej, Aktualizowanie baz danych produktów, Wyliczanie premii dla handlowców,   Wymagania: Wykształcenie wyższe - mile widziani studenci ostatnich lat kierunków ekonomicznych, Doświadczenie w obszarze analiz lub dziale sprzedaży (np. praktyki, staże) - mile widziane, Bardzo dobra znajomość Excela, Dobra znajomość angielskiego, Świetna organizacja pracy własnej, Pro aktywność i chęć nauki,   Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - bezpośrednio u naszego klienta, Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie będącej liderem w branży, Dużą samodzielność pracy, Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Miejsce pracy: Radzymin   Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Sprzątanie Wspólnot Mieszkaniowych
Przyjmiemy do pracy panie do sprzątania klatek schodowych oraz terenów zewnętrznych( głównie chodników i dojść do klatek.) Praca od pon do pt od 6.00 do 12.00. Na terenie Gdańsk Siedlce,...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...