Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Specjalista ds. administracji

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Asystenka/Asystent w dziale HR Nr ref.: /JOBS.pl Obowiązki: Praca w dziale administracji i rekrutacji Zakładanie i prowadzenie teczek osobowych Pracowników Tymczasowych Selekcjonowanie i porządkowanie wszelkiej dokumentacji, niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania biura Pełnienie wraz z Koordynatorem dyżurów u kluczowych Klientów Selekcjonowanie napływających aplikacji i umawianie rozmów kwalifikacyjnych Uczestniczenie w rozmowach kwalifikacyjnych Samodzielne prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych Pomoc w bieżących sprawach związanych z działem HR Wymagania: zainteresowanie zagadnieniami z obszaru miękkiego HR wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne doskonałe umiejętności organizacyjne dobra znajomość pakietu MS Office entuzjazm, motywacja i zaangażowanie, elastyczność i inicjatywa Oferujemy: zatrudnienie w oparciu umowy zlecenia czynny udział w realizacji przedsięwzięć o charakterze rekrutacyjnym miłą atmosfera w pracy możliwość doskonalenia umiejętności i rozwoju zawodowego Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Przedstawiciel
Invest Finance jest firmą działającą w sektorze pożyczek krótkoterminowych. Wraz z rozwojem firmy poszukujemy do pracy przedstawiciela na region Trójmiasto i okolice. Do zadań kandydata...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...