Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Specjalista ds. administracji

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Administration Manager Nr ref.: /JOBS.pl Twoja następna firma Naszym Klientem jest rozwijająca się na polskim rynku, międzynarodowa firma z branży FMCG. Twoje następne stanowisko Poszukujemy Kandydatów/ek na stanowisko Menedżera Administracji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiadać będzie zarządzanie biurem w zakresie współpracy z vendorami (dostawcy usług, zamówienia artykułów biurowych i spożywczych, kurierzy, firma sprzątająca etc.), od momentu ich wyboru i negocjowania umów do codziennego kontaktu. Będzie również odpowiadać za administrację biurem firmy w zakresie wdrażania procedur administracyjnych, zarządzania powierzchnią biurową (umowy najmu, współpraca z administratorem budynku i działem IT), administrowania i archiwizowania dokumentacji. Ponadto Menadżer Administracji będzie zajmował się kompleksową organizacją eventów firmowych o różnej skali, zarówno w Polsce jak i za granicą – będzie odpowiadać za planowanie, budżet oraz realizację, a także koordynację organizowanych wydarzeń. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie ściśle współpracować ze wszystkimi osobami w biurze oraz z filiami firmy w Europie. Będzie raportować do przełożonego za granicą. Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces? Od Kandydatów/ek oczekujemy wykształcenia wyższego, minimum pięcioletniego doświadczenia w pracy biurowo-administracyjnej, w tym doświadczenia zdobytego w pracy na podobnym stanowisku (Office Manager; Office Coordinator) oraz biegłej znajomości języka angielskiego. Poszukujemy osoby o rozwiniętych umiejętnościach interpersonalnych, dobrze zorganizowanej i doskonale radzącej sobie z wieloma obowiązkami. Co zyskujesz? Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie oraz bonus uznaniowy oraz pracę w międzynarodowej atmosferze. Co powinieneś zrobić? Jeśli oferta spełnia Twoje oczekiwania, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV w języku angielskim. Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Przedstawiciel
Invest Finance jest firmą działającą w sektorze pożyczek krótkoterminowych. Wraz z rozwojem firmy poszukujemy do pracy przedstawiciela na region Trójmiasto i okolice. Do zadań kandydata...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...