Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Pracownik biurowy

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Stanowisko Kierownicze w Obszarze Zarządzania Sprzedażą Sprzętu Chirurgicznego Nr ref.: /JOBS.pl Pracodawca: Naszym klientem jest znany polski producent sprzętu medycznego , firma innowacyjna, średniej wielkości, ze specjalizacją w produkcji sprzętu medycznego przeznaczonego dla chirurgii w obszarze kardiologii inwazyjnej, ginekologii, urologii i neurologii oraz radioterapii. Zgodnie z życzeniem klienta w tym procesie rekrutacyjnym nie będą brane pod uwagę aplikacje bez adekwatnego doświadczenia w sprzedaży sprzętu medycznego i elementów wymiennych przeznaczonego dla chirurgii. Wymagania: ● wykształcenie wyższe - atutem będzie wykształcenie medyczne, pokrewne lub z obszaru technologii medycznych ● bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny. ● minimum 5 lat doświadczenia w obszarze sprzedaży sprzętu medycznego z czego minimum 3 lata doświadczenia w obszarze sprzętu chirurgicznego. ● minimum 3 lata doświadczenia w budowaniu, rozwijaniu i zarządzaniu zespołem sprzedażowym o minimalnej wielkości 6 osób w branży sprzętu medycznego. ● znajomość rynku szpitalnego oraz relacje w obszarze chirurgii ● znajomość przepisów dystrybucyjnych w branży, zasad przetargowych i ogólna wiedza rynkowa. ● bardzo wysokie kompetencje interpersonalne, kultura i etyka biznesowa, nastawienie na cel i kompetencje managerskie Firma oferuje: ● objęcie stanowiska managerskiego z jasną i precyzyjnie określoną ścieżką kariery w dobrze rozbudowanych strukturach firmy; ● niezbędne narzędzia pracy ● stałą umowę o pracę wraz z logicznym systemem premiowym powiązanym z osiągnięciem celów Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...