Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Pracownik biurowy

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista ds.Sprzedaży i Rozwoju Rynku Nr ref.: /JOBS.pl Zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów oraz realizowanie strategii sprzedażowej Opieka i doradztwo już pozyskanych klientów w wyznaczonym obszarze działania Kompleksowe doradztwo techniczno-handlowe w zakresie potrzeb Klienta oraz opracowanie zapytań Współpraca z pozostałymi pracownikami działu marketingu Analizowanie rynku Udział w opracowaniu i realizowaniu nowych koncepcji marketingowo-sprzedażowych z uwzględnieniem aktualnej sytuacji rynkowej Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne - jako atut Doświadczenie w branży handlu materiałami budowlanymi - jako atut (co najmniej 2 lata) Znajomość specyfiki pracy z klientem (B2B) Dynamiczna osobowość oraz łatwe nawiązywanie kontaktów Proaktywność, Nieustępliwość, dążenie do rezultatów Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz obsługi komputera Posiadanie prawa jazdy kat. B Zamiłowanie i umiejętność do rozwiązywania problemów technicznych Motywacja do rozwoju oraz stałego pogłębiania wiedzy i umiejętności Umiejętność analitycznego myślenia Dokładność, skrupulatność i umiejętność organizacji pracy własnej Język angielski komunikatywny Atutem będzie doświadczenie i znajomość rynku w obszarze materiałów budowlanych, dociepleń, itp Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie o solidnej pozycji na rynku Intensywne szkolenia podnoszące wiedzę merytoryczną i umiejętności zawodowe Wynagrodzenie zasadnicze w wysokości: 4100 - 4200 zł brutto Atrakcyjny system premiowy Samochód służbowy Możliwość rozwoju Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...