Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Pracownik biurowy

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Sachbearbeiter (m/w) - Auftragskoordination Key Account Nr ref.: /JOBS.pl Ihre AufgabenAuftragskoordination von Flotten- und Großkundenaufträgen (Auftragsannahme, Eingabe, Disposition, Rechnungserzeugung, etc.)Intensive Abstimmung mit internen und externen PartnernBearbeitung von Reklamationen, Warenrückläufen sowie GutschriftenPflege von Kundenstammdaten in SAP und in unserer Kundendatenbank Ihr Profilabgeschlossene kaufmännische Ausbildung (z.B. Industriekaufmann/-frau) mit technischem VerständnisErfahrung in der Kundenauftragskoordination fundierte Kenntnisse in SAP und MS-Officesehr gute Kommunikationsfähigkeit mit hoher KundenorientierungEnglischkenntnisse Ihre VorteileArbeiten beim Marktführerflache Hierarchienhohe Eigenverantwortungindividuelle Mitarbeiterentwicklungleistungsgerechte VergütungInnovationsfreudebetriebliche Altersvorsorge Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...