Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Pracownik biurowy

• Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Process Microbiologist Nr ref.: /JOBS.pl Process Microbiologist - Republic of Ireland (South) - permanentOptimus Life Sciences are working with a multinational bio-pharmaceutical client to find a permanent Senior Process Microbiologist to join their site. Reporting to the Director of Quality, the incumbent will be responsible for Process Simulations and production-based validation activities.Tasks and Responsibilities: * Manage and lead microbiology team to conduct Process Simulations and Airflow Visualisation Studies * Perform requalification requirements (chemical sanitisation, moist heat sterilisation, irradiation and depyrogenation) * Investigate of microbiological issues pertaining to plant systems * Design validation and strategy documentationRequirements: * BSc in a scientific/technical discipline. * 5 years' experience within the biological or pharmaceutical industry. * Possess detailed knowledge of testing and sampling methods, techniques and related equipment. * Possess a detailed knowledge of the shop floor manufacturing process. * Knowledge of trending using statistical analysi * Knowledgeable of FDA regulatory requirements applicable to biologics and/or pharmaceuticals.If you are interested, please get in touch with:Rob Chaplin, Optimus Life Sciences, (0) . Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...