Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Pracownik biurowy

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Operations Assistant Nr ref.: /JOBS.pl   As Operations Coordinator you will be responsible for   Coordinating day-to-day operations of the team. You will work closely with the Traffic/Operations Manager to understand team processes, capabilities, billing schemes, types of report required on a monthly basis and be a backup during his/her absence and act as a point of contact for our clients and finance department. Managing resource allocation requirements during Operations Manager’s absence. You will be responsible for ensuring that all resources are assigned in a manner that maximizes personal strengths, areas of expertise and client preferences usage.  Coordinating small creative projects. You will manage small projects end to end with our internal team that involves designers, copywriters and experienced marketing professionals. Managing relations with external vendors. You will be responsible for coordinating with external organizations such as printers, creative agencies and shipping companies.   What you absolutely need to have   Fluent level of English (written and spoken) Very good knowledge of Excel  Attention to detail, accuracy and strong data analysis skills  Good project management skills and experience Passion for marketing and communication A creative mind (and an ability to adapt your thinking to a business context   What would really help your application   Relevant experience in operations coordination  Good organizational and multitasking skills Ability to work under pressure and meet tight deadlines  Strong interpersonal and communication skills  Proactive approach with the ability to put forward new ideas A passion for technology (especially within a business context)   Please note that the recruitment process will include a test to evaluate the candidate’s knowledge of excel.   What we offer   Interesting and stable job in a vibrant atmosphere as part of a truly international team of marketers, writers, designers, developers and dedicated project managers  Competitive salary with attractive benefits package Generous training budget and access to a rich range of industry-leading training resources Opportunity for personal development in a multinational environment Friendly, welcoming working environment populated by expats, recent grads and agency-seasoned creatives C.V Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Interested candidates are invited to apply online.  Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...