Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Pracownik biurowy

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Manager produkcji Nr ref.: /JOBS.pl Zakres obowiązków: • Zarządzanie zespołem około od 50 do 100 osób,, • Stała optymalizacja przebiegu procesów produkcyjnych, • Nadzór nad realizacja kosztów i ich optymalizacją, • Nadzór nad obszarem technologicznym, wdrożeniowym, konstrukcyjnym oraz ścisła współpraca z Działem Jakości, • Zapewnienie płynności procesu produkcyjnego, realizacja planów produkcyjnych • Organizowanie pracy, właściwe wykorzystanie pracowników, instruowanie ich co do metod pracy i toku postępowania oraz systematyczne kontrolowanie wykonania zleconych im zadań pod kątem standardów jakościowych i produkcyjnych, • Bieżące rozwiązywanie problemów operacyjnych i technologicznych, • Współtworzenie i nadzorowanie budżetem podległego działu w oparciu o wyznaczone cele oraz nadzór nad dokumentacją (tworzenie procesów, procedur i instrukcji), • Wdrażanie rozwiązań pozwalających na optymalizację procesów. Nasze wymagania: • Preferowane wykształcenie wyższe techniczne, • Doświadczenie zawodowe na kierowniczym stanowisku z firmy produkcyjnej (posiadanie doświadczenia z branży automotive będzie dodatkowym atutem), • Znajomość narzędzi zarządzania jakością i systemów ciągłego doskonalenia wg filozofii Lean Manufacturing, • Znajomość procesów technologicznych i jakościowych, • Znajomość przepisów, instrukcji i zarządzeń dotyczących działalności Działu Produkcji, • Umiejętność sprawnego określania celów i zadań dla podległych pracowników, • Samodzielność w podejmowaniu decyzji w zarządzaniu, • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej, • Wysoki poziom kompetencji interpersonalnych, • Odpowiedzialność za wyniki, • Zdolności analityczne, umiejętność logicznego myślenia, • Umiejętność zarządzania, motywowania, oceny pracy podległych pracowników, ich osiągnięć i niedociągnięć oraz wyciągania wniosków, • Bardzo dobra znajomość MS Office, Windows.   Oferujemy: • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz narzędzia niezbędne do pracy, • Możliwość pracy w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie, • Zatrudnienie bezpośrednio przez firmę, • Bezpośredni wpływ na strategię i rozwój przedsiębiorstwa, • Miejsce pracy: okolice Bielska - Białej Oferta dotyczy pracy stałej. Informujemy, iż nasz Klient będzie się kontaktować z wybranymi Kandydatami.   Zadzwoń lub wyślij sms z prośbą o kontakt - oddzwonimy: 695 061 963 Poleć Adecco swoim znajomym, którzy poszukują pracy - mamy wiele ciekawych ofert pracy stałej i tymczasowej !!!     Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Asystent przedstawiciela
Invest Finance jest firmą działającą w sektorze pożyczek krótkoterminowych. Wraz z rozwojem firmy poszukujemy do pracy asystenta dla przedstawiciela na region Trójmiasto i okolice. Do zadań...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...