Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Pracownik biurowy

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Kierownik Regionalny Nr ref.: /JOBS.pl Miejsce pracy: woj. Lubuskie, woj. Wielkopolskie, woj. Dolnośląskie ZADANIA: - stały nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem podległych sklepów firmowych - efektywne zarządzanie bezpośrednio podległymi pracownikami - realizacja planów sprzedażowych - analiza rynku - bieżące raportowanie podejmowanych działań oraz wyników   WYMAGANIA - wykształcenie min. średnie - doświadczenie na podobnym stanowisku, min. 1 rok - doświadczenie w sprzedaży w branży mięsnej - znajomość przepisów HACCP - znajomość obsługi komputera - prawo jazdy kat. B - dobra organizacja pracy oraz systematyczność - wytrwałość w działaniu - uczciwość   OFERUJEMY - zatrudnienie na umowę o pracę bezpośrednio u klienta - atrakcyjne wynagrodzenie - podstawa + premia (uzależniona od wyników pracy) - narzędzia pracy: samochód, komputer, telefon - samodzielne i pełne wyzwań stanowisko pracy - miłą i przyjazną atmosferę Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Przedstawiciel
Invest Finance jest firmą działającą w sektorze pożyczek krótkoterminowych. Wraz z rozwojem firmy poszukujemy do pracy przedstawiciela na region Trójmiasto i okolice. Do zadań kandydata...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...