Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Administracja biurowa » Pracownik biurowy

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Customer Service Specialist with Czech Nr ref.: /JOBS.pl Key responsibilities: Selling product portfolio and services in order to meet sales and GPM targets Manage product/service mix Plan to make sure all daily, weekly and monthly KPIs are met Proactive development of existing customers; delivering and maximizing service towards customers Handle outgoing and incoming calls to profitably sell products and services for the allocated mid- and small customers Handling orders with all relevant information to Customer Provide telephone support supporting fellow ISH and contributing to team sales and margin objectives To manage internal customer databases in CRM and ensure all records are current and updated Skills required: Influencing customer buying decisions Ability to identify and work with relevant business resources at Customer Service, Account Management, Trading, Finance Ability to multi-task and prioritize activities according to sales opportunities Solid communication and active listening skills with an ability to engage and influence stakeholders both internally and externally Self-motivated with the ability to operate collectively Attention to detail Education & Experience: Educated to mid-level in business or related field Previous experience in a structured customer service environment Experience of servicing customers by phone. Successfully delivering targets consistently in a very competitive market place Operating in a highly competitive, dynamic and ambiguous environment Excellent with MS Office and CRM Fluent in English and Czech, both verbally and written Offer: Competitive conditions of employment, full time contract Professional development in international work environment Teamwork environment Benefits system (ex, group insurance etc.) Daily use of English as a corporate language, and Czech, in communication with customers Annual product training, marketing and IT support, Work in the office between the hours of 9-17 (occasional corporate events, fairs, study tours) Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...