Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Transport, Logistyka, Spedycja » Logistyk

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z j. niemieckim Nr ref.: /JOBS.pl Posługujesz się płynnie językiem niemieckim? Chcesz pracować dla jednej z najbardziej znanych firm na świecie? Dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów gotowych podjąć się pracy przy projekcie dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych na świecie marek z branży technologii informacyjnych. WYMAGANIA Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2+/C1) Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1) Wykształcenie średnie Zdolności interpersonalne i umiejętności komunikacyjne Doświadczenie w customer service będzie dodatkowym atutem KORZYŚCI Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Pakiet relokacyjny Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
KONSULTANT TELEFONICZNY DS. UMAWIANIA SPOTKAŃ
Konsultant telefoniczny - UMAWIANIE NA SPOTKANIA POKAZOWE Oferujemy: - pracę w młodym zespole - udział w ciekawych projektach - bardzo dobre warunki zatrudnienia - wysokie, stabilne wynagrodzenie...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...