Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Transport, Logistyka, Spedycja » Logistyk

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Assistant Traffic Administrator Nr ref.: /JOBS.pl Nasz klient to firma z branży FMCG, która istnieje na rynku łódzkim od 20 lat. Jej nowoczesny zakład produkcyjny w Łodzi, stał się kluczowym dostawcą czekolady na świecie. Globalnie zatrudnia ponad 9 tyś. pracowników i jest liderem w swojej branży. Obecnie inwestuje ponad 100.000.000 PLN w rozwój łódzkiego zakładu, który jest zlokalizowany w Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Główne wartości firmy to: pasja, przedsiębiorczość, uczciwość, orientacja na klienta oraz Team Spirit. Klient zdecydował się na otwarcie nowoczesnego centrum usług wspólnych, które będzie wspierać dynamicznie rozwijające się europejskie jednostki firmy. Obecnie szukamy zmotywowanych kandydatów gotowych do pracy na stanowisku: Assistant Traffic Administrator Do obowiązków osoby, należeć będą: administrowanie miedzynarodowego przepływu towarów od dostawcy do miejsca przeznaczenia wsparcie działu logistyki i transportu w pracy administracyjnej przyjmowanie, sprawdzanie i rejestrowanie faktur z obszaru logistyki (dostawcy, przewoźnicy, klienci wewnętrzni) procesowanie reklamacji tworzenie raportów na potrzeby działu udział w procesie migracji udział w innych projektach zleconych przez managera WYMAGANIA Wykształcenie wyższe, mile widziane w kierunku logistyki Min. 1-2 lata doświadczenia w obszarze logistyki w firmie o zasięgu międzynarodowym Wiedza z obszaru podstaw ksiegowości/ fakturowania Doświadczenie w firmie z sektora SSC/BPO mile widziane Znajomość programu SAP mile widziana Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Zdolności analityczne KORZYŚCI Klient oferuje: Stabilne zatrudnienie Atrakcyjne warunki zatrudnienia Konkurencyjny pakiet socjalny Możliwość rozwoju Pracę w międzynarodowych strukturach Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...