Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Team Manager (service desk) Nr ref.: /JOBS.pl For international ITO company we are seeking motivated candidates for the position of Team Manager in Service Desk Department. Main responsibilities: managing a team of multilingual Service Desk Agents. ensuring that the agreed service management standards and processes are adhered to. ensuring that the Service Desk Team activities support agreed service level. contributing to process definition and improvement. building strong relationships with clients and Account Managers. REQUIREMENTS at least 3 years of previous professional experience on similar position, gained in international company. ability to manage, develop and motivate the employees. very good English skills. University degree. strong interpersonal and leadership skills. BENEFITS challenging and interesting tasks. possibility of professional development within the company. set of social benefits. attractive salary. Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...