Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Sprzedawca/ Promotor Marki Nr ref.: /JOBS.pl Zakres obowiązków: Nawiązywanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z Klientami; Dbanie o prawidłową ekspozycję produktów w salonie sprzedaży; Sprzedaż bezpośrednia telefonów komórkowych; Weryfikacja dostępności produktów w salonach; Informowanie Personelu Sklepu oraz Klientów o nowościach, produktach i promocjach; Instalacja materiałów reklamowych i promocyjnych; Raportowanie wyników swojej pracy zgodnie ze standardami Firmy. Wymagania: Wykształcenie min, średnie, preferowane wyższe ekonomiczne lub w dziedzinie sprzedaży i marketingu - mile widziani studenci; Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zakresie sprzedaży i obsługi Klienta; Umiejętność budowania relacji z Klientami Wysoka kultura osobista; Samodzielność w działaniu; Dokładność i rzetelność w podejściu do obowiązków służbowych. Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę - zlecenie; Elastyczne godziny pracy; Atrakcyjne wynagrodzenie godzinowe; Premia uznaniowa uzależniona od uzyskanych wyników; Narzędzia niezbędne do pracy - telefon wraz z systemem do raportowania; Pakiet socjalny (Adecco+Club - atrakcyjny program lojalnościowy - pakiet zniżek i rabatów dla Pracowników Adecco); Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i programu sportowego na preferencyjnych warunkach; Terminowa wypłata wynagrodzenia; Możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Oferta dotyczy pracy tymczasowej.  Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...