Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista / Kierownik ds. Sprzedaży do Klienta Biznesowego Nr ref.: /JOBS.pl Duża firma z udziałem kapitału zagranicznego działająca w branży IT & Telecom, adresująca swoje usługi do klienta biznesowego poszukuje kompetentnych i doświadczonych kandydatów na stanowisko: Specjalista / Kierownik ds. Sprzedaży do Klienta Biznesowego (regiony: Kalisz/Ostrów Wlkp., Konin, Leszno, Piła, Poznań) Zakres odpowiedzialności Realizacja strategii biznesowej w zakresie sprzedaży do kluczowych klientów firmy, osiąganie ambitnych celów sprzedażowych Zdobywanie informacji handlowych, analiza rynku i profili klientów, właściwe pozycjonowanie się względem konkurencji Realizowanie procesu sprzedaży zgodnie z logiką lejka sprzedażowego i wykorzystaniem wsparcia systemu CRM Sprawne docieranie do decydentów, budowanie partnerskich relacji, lojalizowanie klientów oraz opieka w całym cyklu życia klienta Profesjonalne przygotowywanie ofert handlowych, z pozwalającą wyróżnić się redakcją treści, customizacją zawartości i atrakcyjną formą Prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji Skuteczne domykanie transakcji i koordynowanie procedury zawierania umów oraz obsługi posprzedażnej klientów Efektywna współpraca z innymi działami (marketing, back office, dział realizacji, dział prawny) WYMAGANIA Wykształcenie wyższe i doświadczenie w pracy na stanowiskach w dziale sprzedaży lub operacji Umiejętność ustalania priorytetów, sprawnej identyfikacji możliwości, trafnej oceny alternatyw oraz wydajnej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołami wsparcia Kwalifikacje i przygotowanie analityczne (ocena oferty, pozycji konkurencyjnej) Orientacja w środowisku gospodarczym zachodniej Polski, znajomość podmiotów działających rynku IT & Telcom Swoboda w docieraniu do decydentów i budowania relacji biznesowych, łatwość stosowania technik i środków komunikacji werbalnej i niewerbalnej Metodyczne i systemowe podejście do sprzedaży oraz praktyka w korzystaniu z narządzi wsparcia procesu sprzedaży, w tym lejka sprzedażowego i CRM Wiedza i doświadczenie w przygotowywaniu profesjonalnych ofert handlowych (content, redakcja, forma), świadomość różnic w prezentowaniu cech, korzyści i wartości Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych Rozumienie zasad projektowego podejścia do transakcji, mile widziane doświadczenie w pracy w zespołach projektowych Aktywność i dynamizm w działaniu, umiejętność pracy pod presją rynku, konkurencji i czasu, zdolność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, asertywność Poszukiwanie wyzwań zawodowych i nakierowanie na rozwój kompetencji, wytrwałość i systematyczność, konsekwencja w działaniu, ambicja i zapał oraz silna motywacja do pracy, wysoka dyspozycyjność i mobilność Prawo jazdy kategorii B KORZYŚCI Wysoka samodzielność Atrakcyjne wynagrodzenie, w tym nielimitowany system premiowy Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód) Benefity pozapłacowe Szkolenia produktowe, sprzedażowe i językowe Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Przedstawiciel
Invest Finance jest firmą działającą w sektorze pożyczek krótkoterminowych. Wraz z rozwojem firmy poszukujemy do pracy przedstawiciela na region Trójmiasto i okolice. Do zadań kandydata...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...