Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista / Kierownik ds. Sprzedaży do Klienta Biznesowego Nr ref.: /JOBS.pl Duża firma z udziałem kapitału zagranicznego działająca w branży IT & Telecom, adresująca swoje usługi do klienta biznesowego poszukuje kompetentnych i doświadczonych kandydatów na stanowisko: Specjalista / Kierownik ds. Sprzedaży do Klienta Biznesowego (regiony: Kalisz/Ostrów Wlkp., Konin, Leszno, Piła, Poznań) Zakres odpowiedzialności Realizacja strategii biznesowej w zakresie sprzedaży do kluczowych klientów firmy, osiąganie ambitnych celów sprzedażowych Zdobywanie informacji handlowych, analiza rynku i profili klientów, właściwe pozycjonowanie się względem konkurencji Realizowanie procesu sprzedaży zgodnie z logiką lejka sprzedażowego i wykorzystaniem wsparcia systemu CRM Sprawne docieranie do decydentów, budowanie partnerskich relacji, lojalizowanie klientów oraz opieka w całym cyklu życia klienta Profesjonalne przygotowywanie ofert handlowych, z pozwalającą wyróżnić się redakcją treści, customizacją zawartości i atrakcyjną formą Prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji Skuteczne domykanie transakcji i koordynowanie procedury zawierania umów oraz obsługi posprzedażnej klientów Efektywna współpraca z innymi działami (marketing, back office, dział realizacji, dział prawny) WYMAGANIA Wykształcenie wyższe i doświadczenie w pracy na stanowiskach w dziale sprzedaży lub operacji Umiejętność ustalania priorytetów, sprawnej identyfikacji możliwości, trafnej oceny alternatyw oraz wydajnej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołami wsparcia Kwalifikacje i przygotowanie analityczne (ocena oferty, pozycji konkurencyjnej) Orientacja w środowisku gospodarczym zachodniej Polski, znajomość podmiotów działających rynku IT & Telcom Swoboda w docieraniu do decydentów i budowania relacji biznesowych, łatwość stosowania technik i środków komunikacji werbalnej i niewerbalnej Metodyczne i systemowe podejście do sprzedaży oraz praktyka w korzystaniu z narządzi wsparcia procesu sprzedaży, w tym lejka sprzedażowego i CRM Wiedza i doświadczenie w przygotowywaniu profesjonalnych ofert handlowych (content, redakcja, forma), świadomość różnic w prezentowaniu cech, korzyści i wartości Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych Rozumienie zasad projektowego podejścia do transakcji, mile widziane doświadczenie w pracy w zespołach projektowych Aktywność i dynamizm w działaniu, umiejętność pracy pod presją rynku, konkurencji i czasu, zdolność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, asertywność Poszukiwanie wyzwań zawodowych i nakierowanie na rozwój kompetencji, wytrwałość i systematyczność, konsekwencja w działaniu, ambicja i zapał oraz silna motywacja do pracy, wysoka dyspozycyjność i mobilność Prawo jazdy kategorii B KORZYŚCI Wysoka samodzielność Atrakcyjne wynagrodzenie, w tym nielimitowany system premiowy Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód) Benefity pozapłacowe Szkolenia produktowe, sprzedażowe i językowe Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Opiekunki praca w Niemczech
Niemiecka Agentura Klingeln24 zaprasza opiekunki/ów do współpracy na terenie Niemiec Nordrhein-Westfalen. Gwarantujemy legalną pracę oraz wysokie zarobki do 2200 euro. Nie utajamy warunków pracy...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...