Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista ds. Wsparcia Klienta z j. norweskim lub duńskim Nr ref.: /JOBS.pl Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji z branży nowoczesnych technologii, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Wsparcia Klienta ze znajomością języków skandynawskich. Osoby te dołączą do rozwijającego się Centrum Usług Wspólnych w Warszawie. Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy: obsługa zamówień oraz reklamacji, zarządzanie bazą danych, kompletowanie dokumentacji, odpowiadanie na telefoniczne oraz mailowe zapytania Klientów, udzielanie kompletnych informacji. Specjalista ds. wsparcia będzie również odpowiedzialny za utrzymywanie dobrych relacji z klientami, a także współpracę z działem Marketingu, Sprzedaży oraz Logistyki. Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie, pakiet benefitów oraz możliwość rozwoju w globalnej strukturze. Jeśli znasz język angielski oraz duński lub norweski - Aplikuj i dołącz do międzynarodowego zespołu!!! Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Asystent przedstawiciela
Invest Finance jest firmą działającą w sektorze pożyczek krótkoterminowych. Wraz z rozwojem firmy poszukujemy do pracy asystenta dla przedstawiciela na region Trójmiasto i okolice. Do zadań...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...