Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista ds. sprzedaży produktów bankowych Nr ref.: /JOBS.pl Zadania: Profesjonalna obsługa klientów w salonie Analizowanie potrzeb klientów w celu dostosowania produktów Aktywna sprzedaż produktów bankowych (karty kredytowe, rachunki oszczędnościowe, pożyczki, itp.) Realizacja celów sprzedażowych Budowanie długofalowych relacji z klientem Wymagania: Doświadczenie w aktywnej sprzedaży bezpośredniej Zorientowanie na klienta Komunikatywność Wysoka kultura osobista Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Wynagrodzenie podstawowe + system prowizyjny Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie) Możliwość rozwoju w obszarze sprzedaży Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...