Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista ds. Sprzedaży Nr ref.: /JOBS.pl Zadania: Umawianie oraz organizacja spotkań z Klientami dla Przedstawicieli Handlowych Pozyskiwanie nowych Klientów oraz przygotowywanie ofert Obsługa administracyjna istniejących Klientów i administrowanie umowami Budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z Klientem Nasze wymagania: Minimum 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku (sprzedaż telefoniczna/ umawianie spotkań) Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe: ekonomia, finanse, prawo Znajomość pakietu MS Office Zdolności komunikacyjne, negocjacyjne Bardzo wysoka kultura osobista Umiejętność analitycznego myślenia Terminowość, rzetelność, dokładność, sumienność Oferujemy: Pracę w międzynarodowej firmie z grupy finansowo-ubezpieczeniowej o ugruntowanej pozycji na rynku Umowę o pracę Pracę pełną wyzwań i możliwości w międzynarodowym środowisku Bezpłatne szkolenia Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych 08:00-16:00 Bogaty pakiet socjalny   Oferta dotyczy pracy stałej   Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
KONSULTANT TELEFONICZNY DS. UMAWIANIA SPOTKAŃ
Konsultant telefoniczny - UMAWIANIE NA SPOTKANIA POKAZOWE Oferujemy: - pracę w młodym zespole - udział w ciekawych projektach - bardzo dobre warunki zatrudnienia - wysokie, stabilne wynagrodzenie...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...