Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista ds. sprzedaży Nr ref.: /JOBS.pl Do Twoich zadań należeć będzie w szczególności: • Obsługa posiadanego portfela klientów zagranicznych • Pozyskiwanie nowych klientów • Przygotowywanie i negocjowanie ofert handlowych • Współpraca z Managerem działu przy realizacji projektów sprzedaży • Przygotowywanie raportów i analiz sprzedażowych Bądź na TAK jeśli: • Masz doświadczenie w sprzedaży B2B • Posiadasz umiejętności negocjacyjne • Charakteryzujesz się bardzo dobrą organizacją pracy • Jesteś otwarty na podróże służbowe krajowe i zagraniczne • Znasz język angielski w stopniu zawansowanym To, co możemy Ci zaoferować: • Ciekawą pracę obfitującą w wyzwania i ambitne projekty • Umowę o pracę • Wynagrodzenie podstawowe oraz bonus miesięczny Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
KFC Fordon poszukuje pracowników
W KFC stawiamy na ludzi, bo to dzięki nim nasi Goście codziennie wychodzą z naszych restauracji zadowoleni. Każda przygotowana kanapka czy napój smakują tak dobrze dzięki wspaniałym ludziom,...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...