Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista ds. sprzedaży i merchandisingu Nr ref.: /JOBS.pl Zadania: Dbanie o wizualizację produktu poprzez odpowiednie i zgodne z polityką lokowanie/układanie/prezentowanie produktów na półkach sklepowych Regularne wizyty w wyznaczonych sklepach na podległym terenie zgodnie z tygodniowym planem Monitoring, utrzymywanie oraz zwiększanie stanu magazynowego sklepu w obszarze produktów Weryfikacja produktów i ich dostępności w punktach sprzedaży zgodnie z umową pomiędzy punktem sprzedaży Wdrażanie i umieszczanie materiałów promocyjnych oraz reklamowych, weryfikacja cen produktów w sklepach Raportowanie do bezpośredniego przełożonego poprzez system IT Wymagania: Wykształcenie średnie, preferowane wyższe ekonomiczne i/lub w dziedzinie sprzedaży i marketingu Minimum 6 miesięcy doświadczenia w obszarze merchandisingu, sprzedaży, handlu, bezpośredniej obsługi Klienta Aktualna książeczka sanepidowską lub gotowość do jej szybkiego wyrobienia Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point) Umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe - radzenie sobie z obiekcjami Klientów Bardzo wysoka kultura osobista, zaangażowanie oraz zapał do pracy Prawo jazdy kat. B Oferujemy: Zatrudnienie przez Adecco w oparciu o umowę zlecenie z docelowym zatrudnieniem w oparciu o umowę o pracę kodeksową lub umowa B2 Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy: telefon z aplikacją do raportowania oraz w przypadku merchandisera mobilnego samochód służbowy Wynagrodzenie zawsze na czas Oferta dotyczy pracy stałej. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...