Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista ds. Ofertowania Nr ref.: /JOBS.pl Opis stanowiska: budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami na powierzonym terenie, a także sukcesywne pozyskiwanie nowych klientów obsługa klientów monitorowanie rynku oraz działań konkurencji tworzenie ofert handlowych oraz odpowiedzi na zapytania klientów czynny udział w przetargach prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych raportowanie zgodne z wewnętrznymi standardami Wymagania: wykształcenie minimum średnie doświadczenie w pracy na stanowisku handlowym (doświadczenie w branży elektrycznej będzie dodatkowym atutem) samodzielność umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji prawo jazdy kategoria B (będzie dodatkowym atutem) umiejętność planowania oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy dynamizm i pasja w realizacji zadań Oferujemy: Praca od 8:00 do 16:00 Atrakcyjne wynagrodzenie stosowne do doświadczenia i osiąganych wyników Niezbędne narzędzia do pracy Szkolenia Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv poprzez "Aplikuj Teraz" Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
KONSULTANT TELEFONICZNY DS. UMAWIANIA SPOTKAŃ
Konsultant telefoniczny - UMAWIANIE NA SPOTKANIA POKAZOWE Oferujemy: - pracę w młodym zespole - udział w ciekawych projektach - bardzo dobre warunki zatrudnienia - wysokie, stabilne wynagrodzenie...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...