Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SPRZEDAŻY KLIENTÓW EKSPORTOWYCH Nr ref.: /JOBS.pl Wymagania: znajomość języka angielskiego umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe) doświadczenie w pracy biurowej w handlu, logistyce lub księgowości mile widziane Oferujemy: Zatrudnienie na umowę o pracę; Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole; Możliwość zdobycia nowego doświadczenia zawodowego w branży mleczarskiej; Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Kontakt: Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie swojego CV i listu motywacyjnego na adres: POLMLEK Sp. z o.o. Zakład Mleczarski ul. Topolowa 1 11-100 Lidzbark Warmiński KADRY lub pocztą elektroniczną na adres: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...