Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim / szwedzkim / holenderskim/ francuskim Nr ref.: /JOBS.pl Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów. W zwiazku z nowym projektem rekrutacyjnym poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim / szwedzkim / holenderskim/ francuskim Ref: JO-1304-263546 Miejsce pracy: Wroclaw Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za kontakt z klientem z danego kraju zgodnie z językiem, odbieranie połączeń przychodzących oraz zapytań mailowych, udzielanie wsparcia merytorycznego i rozwiązywanie problemów technicznych. Praca w dynamicznym, międzynarodowym środowisku. Praca na tym stanowisku umożliwia zdobycie cennego doświadczenia w branży IT oraz w obszarze najnowszych technologii w bardzo prężnie rozwijających się strukturach BPO. Wiedza z obszaru IT  nie jest wymagana, gdyż szkolenia dostarczane są  przez szkoleniowców. Wymagania: Biegła  znajomość języka niemieckiego/ frencuskiego/ szwedzkiego/ holenderskiego Dobra  znajomość języka angielskiego Doświadczenie w obsłudze klienta będzie mile widziane Znajomość najnowszych technologii będzie dodatkowym atutem Firma oferuje: Bardzo Atrakcyjne wynagrodzenie Możliwość rozwoju międzynarodowej kariery Praca przy prestiżowym, międzynarodowym projekcie realizowanym dla producenta z branży IT  i komunikacji Zainteresowane osoby zapraszam do przesylania CV na adres: beata.oczkowicz@cpljobs.pl Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...