Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim Nr ref.: /JOBS.pl Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources , świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych specjalistów. Dla naszego Klienta, międzynarodowej korporacji, świadczącej profesjonalne usługi w zakresie wspierania procesów biznesowych poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim Lokalizacja: Katowice Ref: JO-1505-307691 Zakres obowiązków: Do głównych obowiązków na powyższym stanowisku należy kontakt z przedstawicielami fabryk klienta we Francji  zarządzanie zamówieniami wraz z oceną kredytową, przyjmowanie zamówień, wprowadzanie danych do systemu; wystawianie i rozsyłanie faktur; zarządzanie monitami, alokowaniem płatności a ponadto: sprawdzanie dokumentów księgowych, księgowanie; rozpatrywanie i analiza zapytań rachunkowo-finansowych; uzupełnianie danych w systemie. SAP. Poszukujemy osób z doświadczeniem jak również bez doświadczenia zainteresowanych rozwojem na podanym stanowisku Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka francuskiego Co najmniej dobra znajomość języka angielskiego Doświadczenie w księgowości bądź obsłudze klienta będzie atutem Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem Firma oferuje: Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze księgowości i finansów w międzynarodowej strukturze firmy Samodzielną i odpowiedzialną pracę Prywatną opiekę medyczną Dodatkowe ubiezpieczenie na życie Bogaty pakiet świadczeń dodatkowych Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania swojego CV na adres:  beata.oczkowicz@cpljobs.pl   Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...