Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim Nr ref.: /JOBS.pl Opis stanowiska: • prawidłowe wprowadzanie danych dla każdego zamówienia dla zapewnienie prawidłowych dostaw i faktur • rejestracja i rozpatrywanie skarg dotyczących transportu • kontaktowanie klientów za pośrednictwem różnych kanałów komunikacyjnych dotyczących ich zamówień, potwierdzenia zamówień, informacji o wysyłce • współpraca z działem logistyki • zapewnianie wsparcia i rozwiązywania problemów • pracuje w dziale Front Office, odpowiedzialny za współpracę z klientami z krajów skandynawskich. • procesowanie zamówień • kontakt telefoniczny i mailowy z klientem • obsługa reklamacji Wymagania: • biegła znajomość języka angielskiego i niemieckiego • doświadczenie w zarządzaniu zleceniami oraz obsłudze klienta mile widziane • dobra praktyczna znajomość narzędzi MS Office • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne Oferujemy: • możliwość codziennej pracy z językiem obcym • przyjazna atmosfera pracy • możliwość nawiązania stałej współpracy • konkurencyjne wynagrodzenie + pakiet benefitów Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Przedstawiciel
Invest Finance jest firmą działającą w sektorze pożyczek krótkoterminowych. Wraz z rozwojem firmy poszukujemy do pracy przedstawiciela na region Trójmiasto i okolice. Do zadań kandydata...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...