Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Medycznym Nr ref.: /JOBS.pl Zadania: Obsługa Klientów zgodnie z ogólnymi warunkami ubezpieczenia oraz z procedurami Weryfikacja dokumentacji szkodowej Likwidacja szkód z ubezpieczeń podróżnych oraz assistance medycznego Korespondencja mailowa oraz telefoniczna z Klientami Nasze wymagania: Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku Znajomość branży assistance Wysoka kultura osobista Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 Mile widziana znajomość innych języków obcych (niemiecki, włoski, francuski) Oferujemy: Pracę zmianową Stabilne zatrudnienie Rozwój zawodowy i zdobycie cennego doświadczenia Pakiet szkoleń na początku kariery oraz stałe wsparcie trenerów w dalszym okresie zatrudnienia Dodatkowe Benefity po zakończeniu okresu próbnego (m.in. prywatna opieka medyczna) Pracę w miłej atmosferze Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Asystent przedstawiciela
Invest Finance jest firmą działającą w sektorze pożyczek krótkoterminowych. Wraz z rozwojem firmy poszukujemy do pracy asystenta dla przedstawiciela na region Trójmiasto i okolice. Do zadań...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...