Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Medycznym Nr ref.: /JOBS.pl Zadania: Obsługa Klientów zgodnie z ogólnymi warunkami ubezpieczenia oraz z procedurami Weryfikacja dokumentacji szkodowej Likwidacja szkód z ubezpieczeń podróżnych oraz assistance medycznego Korespondencja mailowa oraz telefoniczna z Klientami Nasze wymagania: Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku Znajomość branży assistance Wysoka kultura osobista Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 Mile widziana znajomość innych języków obcych (niemiecki, włoski, francuski) Oferujemy: Pracę zmianową Stabilne zatrudnienie Rozwój zawodowy i zdobycie cennego doświadczenia Pakiet szkoleń na początku kariery oraz stałe wsparcie trenerów w dalszym okresie zatrudnienia Dodatkowe Benefity po zakończeniu okresu próbnego (m.in. prywatna opieka medyczna) Pracę w miłej atmosferze Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...