Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista ds. Obsługi Klienta Nr ref.: /JOBS.pl Podstawowe zadania: Wsparcie działu w zakresie realizacji zleceń Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami Przyjmowanie zleceń od klientów oraz początkowa ich realizacja Udzielanie bieżących informacji o realizacji zleceń Dopilnowanie poprawności dokumentów i faktur Przygotowywanie raportów terminowości Oczekiwania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 Umiejętność pracy w zespole Empatia i wyrozumiałość Umiejętność radzenia sobie w trudnych, stresujących sytuacjach Znajomość pakietu MS Office (głównie programu Excel) Oferujemy: Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie Atrakcyjny pakiet benefitów Pracę w młodym, dynamicznym zespole Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi osobami. Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
KONSULTANT TELEFONICZNY DS. UMAWIANIA SPOTKAŃ
Konsultant telefoniczny - UMAWIANIE NA SPOTKANIA POKAZOWE Oferujemy: - pracę w młodym zespole - udział w ciekawych projektach - bardzo dobre warunki zatrudnienia - wysokie, stabilne wynagrodzenie...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...