Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista ds. Obsługi Klienta Nr ref.: /JOBS.pl Podstawowe zadania: Wsparcie działu w zakresie realizacji zleceń Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami Przyjmowanie zleceń od klientów oraz początkowa ich realizacja Udzielanie bieżących informacji o realizacji zleceń Dopilnowanie poprawności dokumentów i faktur Przygotowywanie raportów terminowości Oczekiwania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 Umiejętność pracy w zespole Empatia i wyrozumiałość Umiejętność radzenia sobie w trudnych, stresujących sytuacjach Znajomość pakietu MS Office (głównie programu Excel) Oferujemy: Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie Atrakcyjny pakiet benefitów Pracę w młodym, dynamicznym zespole Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi osobami. Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...