Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista ds. obsługi klienta Nr ref.: /JOBS.pl Opis stanowiska: Kontakt i współpraca z Klientami Zapewnienie przepływu bieżących informacji między Klientem a Agencją Współpraca z pracownikami terenowymi Wymagania: Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w środowisku MS Office Zdolności analityczne Motywacja do pracy Komunikatywność Mile widzialni studentki 4-tego, bądź 5-tego roku studiów   Oferujemy: Pracę na pełen etat w firmie o stabilnej sytuacji na rynku Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole System szkoleń Możliwość rozwoju osobistego Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon)   Zainteresowane osoby proszone są o nadsyłanie CV Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Poszukujemy Videomodelek!
Gwarantujemy atrakcyjne wynagrodzenie, profesjonalne podejście do pracy, sympatyczną atmosferę, uczciwe i przejrzyste stawki rozliczeniowe. Codziennie aktualizowane wyniki pracy, tak abyś na...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...