Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista ds. obsługi klienta Nr ref.: /JOBS.pl Opis stanowiska: Kontakt i współpraca z Klientami Zapewnienie przepływu bieżących informacji między Klientem a Agencją Współpraca z pracownikami terenowymi Wymagania: Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w środowisku MS Office Zdolności analityczne Motywacja do pracy Komunikatywność Mile widzialni studentki 4-tego, bądź 5-tego roku studiów   Oferujemy: Pracę na pełen etat w firmie o stabilnej sytuacji na rynku Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole System szkoleń Możliwość rozwoju osobistego Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon)   Zainteresowane osoby proszone są o nadsyłanie CV Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...