Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista ds. Obsługi Klienta Nr ref.: /JOBS.pl Zadania: • Przygotowanie dokumentów związanych z wynajmem aut • Przygotowanie aut do wynajmu - opis stanu technicznego, dostarczenie do klienta na terenie Warszawy • Przygotowanie ofert wynajmu oraz kontakt telefoniczny z Klientami Nasze wymagania: • Wykształcenie minimum średnie • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację • Doświadczenie lub predyspozycje pozwalające na swobodną obsługę Klienta biznesowego oraz indywidualnego • Prawo jazdy kat. B • Wysoka kultura osobista oraz komunikatywność • Przebojowość, ambicja, uśmiech Oferujemy: • Zatrudnienie przez Adecco Poland w oparciu o umowę zlecenie, następnie możliwość pozostania przy umowie zlecenie lub zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • Podstawowa stawka godzinowa- 14 zł brutto/h • Miłą atmosferę pracy Oferta dotyczy pracy tymczasowej. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Przedstawiciel
Invest Finance jest firmą działającą w sektorze pożyczek krótkoterminowych. Wraz z rozwojem firmy poszukujemy do pracy przedstawiciela na region Trójmiasto i okolice. Do zadań kandydata...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...