Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego Nr ref.: /JOBS.pl Zadania: Przyjmowanie zgłoszeń Klientów, Komunikowanie do odpowiednich działów o problemach związanych z systemami lub aplikacjami, Dbanie o prawidłowy przebieg procesu zarządzania zgłoszeniami, zgodnie z wewnętrznymi procedurami, Budowanie i utrzymywanie relacji z międzynarodowymi klientami, Współpraca w ramach międzynarodowych zespołów. Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2), Umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office, Kultura osobista, uprzejmość, Umiejętność poprawnej i swobodnej komunikacji oraz aktywnego słuchania, Chęć rozwoju i pracy w zespole. Oferta: Praca w międzynarodowym środowisku, Stabilne zatrudnienie (3-miesięczny okres próbny, a następnie umowa na czas nieokreślony), Pakiet szkoleń, Benefity (karta Multisport, kursy językowe i opieka medyczna), Atrakcyjne wsparcie finansowe przy relokacji dla osób spoza Szczecina, Konkurencyjne wynagrodzenie. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...