Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego Nr ref.: /JOBS.pl Zadania: Wsparcie klientów niemieckojęzycznych poprzez obsługę połączeń przychodzących Odpowiadanie na zapytania mailowe Prowadzenie rozmów zgodnie ze standardem firmy Budowanie długofalowych relacji z klientem Współpraca z innymi działami firmy   Wymagania: Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 Rozwinięte zdolności interpersonalne Wysoka kultura osobista Wielozadaniowość   Oferujemy: Stabilną pracę w międzynarodowej firmie, która jest liderem w swojej branży Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów Liczne szkolenia oraz awanse umożliwiające rozwój zawodowy Możliwość udziału w konkursach wewnętrznych Codzienny kontakt z językiem obcym Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Kosmetyczkę/ kosmetologa zatrudni renomowany salon w Rumi
Oferujemy umowę o pracę na cały etat (8 godzin dziennie), atrakcyjne wynagrodzenie, praca na najnowszych urządzeniach w branży, szkolenia na nasz koszt i miłą atmosferę w pracy. Salon znajduje...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Szkolenie na profesjonalną opiekunkę do dziecka
Już od 10 listopada Fundacją Ad Fontes powinna zanteresować się każda osoba, która pragnie podwyższyć swoje kwalifikacje jako opiekunka do dziecka. Szkolenie nie jest jednak skierowane tylko do...

Proszę czekać - ładowanie treści...