Ogłoszenie, którego szukasz jest nieaktywne.

Telekomunikacja » Kierownik działu obsługi klienta

  • Województwo zagranica
  • Miejscowość inne

Opis:

Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego Nr ref.: /JOBS.pl Zadania: Wsparcie klientów niemieckojęzycznych poprzez obsługę połączeń przychodzących Odpowiadanie na zapytania mailowe Prowadzenie rozmów zgodnie ze standardem firmy Budowanie długofalowych relacji z klientem Współpraca z innymi działami firmy   Wymagania: Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 Rozwinięte zdolności interpersonalne Wysoka kultura osobista Wielozadaniowość   Oferujemy: Stabilną pracę w międzynarodowej firmie, która jest liderem w swojej branży Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów Liczne szkolenia oraz awanse umożliwiające rozwój zawodowy Możliwość udziału w konkursach wewnętrznych Codzienny kontakt z językiem obcym Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)" Kontakt: Aplikuj teraz Ogłoszenie pochodzi z serwisu Jobs.pl .

Ciekawe oferty z tego działu:
Doradca Klienta - Syców, Twardogóra, Międzybórz, Ostrzeszów
ZADANIA: • udzielanie pożyczek w domu Klienta, • ustalanie planu spłat, • raportowanie realizacji zadań, • utrzymanie stałych kontaktów z Klientami, WYMAGANIA: • komunikatywność, •...
Zobacz także >>
Porady ekspertów - zobacz artykuły

Proszę czekać - ładowanie treści...